Re: Debian Wheezy (v7)

Den 3 februari 2013 18:25 skrev Johan Grönqvist <johan.gronqvist@gmail.com>:

> Ja, jag har fått flera mejl som gått som privatmejl till mig, så något fel
> verkar det vara.

Om det kommer från mig, så har jag bara inte orkat att klippa och
klistra. Sorry för det ! Ska bättra mig. Gäller även andra som ev.
fått mina mail till listan, även som privatmail.

> Jag tror att jag har sett det diskuteras tidigare och att
> alternativen var att använda en annan epostklient eller att manuellt editera
> adressfälten innan meddelandet skickas.

Tillbaka till småskolan alltså. Jag menar med att klippa och klistra.
( Eller så får man bli politiker.. ;).

Tack för att du svarade på min fråga; Johan.

--
/Rolf