Re: Debian Wheezy (v7)

tycker nog att testing är rätt stabil ändå
----- Original Message ----- From: "Rolf Edlund" <rolfewise@gmail.com>
To: "debian-user-swedish" <debian-user-swedish@lists.debian.org>
Sent: Friday, February 01, 2013 2:56 PM
Subject: Debian Wheezy (v7)

I'm back ! :)

Har precis testat Testing, och tycker att det en av dom snyggaste
wallpapers jag har sett någongång tror jag. Den var ren, bara en
diskret Debian virvel i mitten. Thats it. Mycket snyggt! Dessutom,
inga ikoner som låg och "skräpade".

Tyvärr funkade inte Gnome 3 på min dator, utan den backade snällt till
Gnome 2 vid test tillfället. La inte ner någon energi under den ½ h
jag provade Wheezy, på att undersöka varför. Den är ju äsl bara i test
stadium.

Kör just nu Mint 14, men kommer antagligen köra Wheezy när den släpps
(snart?) som stabil version.

--
/Rolf