Re: nertankning av program från Sveriges Radio

Hej!

Nu bryter jag säkert mot flera konventioner...

jan@nikolaj ~/data $ ./svtplay-dl
http://www.svtplay.se/video/308916/radslan-har-1000-ogon ./svtplay-dl:
line 4: syntax error near unexpected token `newline' ./svtplay-dl: line
4: `<!DOCTYPE html>'

Är det jag som har klantat till det? Hur?

Annars är jag jävligt trött på att SVT ändrar saker hela tiden och
jävligt tacksam för att/om "någon" (tex Johan) fixar problemen.

/Janne