Re: Ändrade hemsidor ?

Den 9 oktober 2012 16:26 skrev Martin Bagge / brother <martin@bagge.nu>:

> Helt annan grejj ja. Missuppfattade det.

Och jag kanske inte var så tydlig. Mina vänner brukar iaf säga det
till mig. Men tar dom bara på sig sina glasögon, så brukar jag bli
väldigt tydlig för dom.

> Längst ned på varje sida finns en språkmeny så att du kan välja att visa
> exempelvis den engelska varianten istället.

Jo, jag vet. Problemet är bara, att då måste man göra det för varje ny sida.

> Precis under språklänkarna blir du också hänvisad till
> http://www.debian.org/intro/cn (som handlar om hur du ändrar
> standradspråket), hoppas att det löser sig.

Det var just standardspråket jag tänkte på. Men tack för tipset iaf.

--
/Rolf