Re: bankid på wheezy amd64

hej

du tänker dej att man bara skulle kunna lägga en softlänk i
/usr/lib/mozilla/plugins/ till 32-bitars versionen av libplugins.so
(bankids shared lib)? det kan man inte för det är "wrong ELF class:
ELFCLASS32". jag gissar att det var just det problemet som
nspluginwrapper wrappade så snyggt.

jag har även kollat lite på fribid, men dels verkar den bara stödja
äldre nyckelversioner och man behöver fungerade bankid-klient för att
tanka hem nycklar, iaf från swedbank

/martin