OT: SR Minnen

Eftersom listan inte är specíellt högfreqvent, så vill jag gärna dela
med mig av detta även om det är OT.

Lyssna gärna på dit här radioprogrammet (om ni inte hört det förut)
från 1938 på SR Minnen. Gå till hemsidan
http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=1602&artikel=3479852
 Där klickar man på länken: "Kvinnlig TT-uppläsare i radio skapar kaos
i Radiotjänst växel ". Själv skrattar jag högt åt allt dumt folk
säger. En man säger t.ex något i stil med "Jag har betalt radiolicens
i många år, så det är någon mening i vad jag säger". Vad var det nu
Strindberg sa: "Det är synd om människorna". Jag kan bara hålla med.

Och vilket tålamod hon som satt i telefonväxlen har. Folket höll
tydligen på så här i flera timmar. Själv hade jag bara slängt på
luren, efter några minuter.

För att inte göra det helt OT, så hoppas jag att v7 snart är så stabli
att den kan släppas.
--
/Rolf