Re: nertankning av program från Sveriges Radio

On 26 Sep 2012 05:55:25 GMT
Fredrik Jonson <fredrik@jonson.org> wrote:

> Du har nog laddat ner html-sidan som visar innehållet i svtplay-dl
> istället för att ladda ner själva skriptet. Prova:
>
>  wget https://raw.github.com/spaam/svtplay-dl/master/svtplay-dl
>
> När du gjort det bör du få följande resultat med file:
>
>  file svtplay-dl
>  svtplay-dl: a python script, ASCII text executable
>
> --
> Fredrik Jonson

Du har helt rätt. Så kan det gå när man inte följer rådet "Please
engage brain before operating mouth".
Och sedan att svara på mail mitt i natten bara med hjälp av
reptilhjärnan gör ju inte det hela bättre.
Hoppas ingen av mina kunder prenumererar på den här listan.

/Janne