Re: windows

On Sun, 12 Aug 2012 10:21:54 +0200
"Erik \"Zeke\" Svensson" <zekes.epost@gmail.com> wrote:

> Var ca 10 år sedan jag gick över till linux på heltid. Har dock tyvärr
> Bill Gates ofullbordade på en partition på lapptoppen för att kunna
> uppgradera min gps.

"Bill Gates ofullbordade", vacker omskrivning.

Själv använder jag bara windows om någon kund eller något verktyg
kräver det. För tillfället är det en kund som implicit kräver det
eftersom dom kräver att jag använder ett visst verktyg. Sedan är det
ett verktyg som numera också stödjer Linux, Texas Instruments CCS.

/Janne