Re: xinitrc och

On Sat, 11 Aug 2012 01:50:01 +0200
Anders Jackson <anders.jackson@gmail.com> wrote:

> Är det inte ~/.Xsession som ni skall använda via xdm-protokollet
> (exempelvis xdm,kdm,gdm etc)? ~/.xinitrc skall väl användas för kommandot
> startx?

Det er muligt, det er den officielle måde. men det virker for mig at
symlinke .xsessiontc til .xinitrc.
grunden til at jeg gør det sådan, er at så virker det også, når jeg
bruger samme home på en RH-klon

//Jacob Gaarde
//Dont reply to my (apparent) e-mail address. Instead Use
//e-mail : jgaarde <at> gmail <dot> com
<http://www.linkedin.com/in/jacobgaarde>