Re: TV4 Play Premium

jodå, en del funkar iaf. går tex att se em-matcher live även om jag
upplever att tv4 har lite sämre bildkvalitet än svtplay. en del
program kan jag ej se eftersom de kräver en plugin till firefox som
jag inte lyckats installera. kommer inte ihåg vilken plugin, men den
finns för linux och allting bara att den inte funkade för mej.
installationen såg ut att gå bra och allt, men när jag sedan startade
om firefox hade den glömt bort allt. kan mycket väl fungera för andra
alltså. jag orkade inte gräva i det bara.

lycka till!
martin