Re: acer aspire one

2012/4/13 mattias <mj@mjw.se>:
> någon som kör debian på acer aspire one?
> wlan funkar tror ja
> prövat med ubuntu
> men bluetooth....???

Ja, jag kör wheezy på D150. Wlan funkar utmärkt, bluetoothlampan lyser
men har inte testat om det fungerar.
Jag är just på resa och har denna burk med för att testa om den håller
för den har alltid krashad med alla andra system (Windows XP, Ubuntu,
OpenSuse, DebianMint, Debian Stable, PC-BSD).

Det enda jag inte har vågat testa är att sätta den i viloläge, för det
är där den alltid har skitit sig med alla ovannämnda system. Efter att
jag uppgraderade BIOSen har den gått att använda nu (ca 2-3 mån).

/HÖ