Re: problem med svtplay

On Sat, 14 Jan 2012 12:33:28 +0100 (CET)
Martin Bagge / brother <martin@bagge.nu> wrote:

> till framtiden:
> https://github.com/spaam/svtplay-dl
>
> ekveras på
> ./svtplay-dl URL
> ex.
> ./svtplay-dl http://svtplay.se/v/2671136/farval_kamrater_/del_3_av_6

Tack för tipset!

Eftersom jag minns dig från Foscon inser jag att du hör till framtiden.
Eller åtminstone den nära framtiden. Om du minns mig inser du säkert att
jag tillhör släktet GGG.

Det ska bli intressant att testa scriptet på tex URplay där det finns
ett program jag gärna skulle ladda hem och vidarebefordra till juniorer
i min närhet.

Som vi kom överens om i Gbg, den här listan är bra med lite trafik men
hög kvalitet. Tyvärr bidrar jag väl inte till den höga kvaliteten, utom
möjligen genom att mina frågor genererar bra svar.

/Janne