Flera versioner av Iceweasel/Firefox installerade samtidigt

Jag kör CrunchBang 10 64-bit som bygger på Debian Squeeze. Därmed ingick Iceweasel 3.0 vid installation, men den har jag uppdaterat till 'release', för tillfället 5.0, enligt instruktionerna på http://mozilla.debian.net/.

Nu skulle jag vilja få igång BankID i min installation men har inte haft någon framgång hittills och det verkar inte någon annan med Firefox 4/5 i Linux heller. Så min fråga är om det är möjligt att behålla Iceweasel 5.0 installerad i /usr och dessutom ha någon variant av Iceweasel/Firefox 3.6 installerad någon annanstans, exempelvis i hemmappen? Tyvärr tillhandahåller ju inte Mozilla någon 64-bitarsversion av Firefox 3.6, annars hade detta varit det enklaste. Går det kanske att ladda ner Debians paket härifrån http://mozilla.debian.net/pool/iceweasel-3.6/i/iceweasel/ och packa upp och installera manuellt, och därmed gå förbi den vanliga pakethanteringen?

--
Med vänliga hälsningar / Regards
Anton Eliasson