Re: avanmäla mig tills vidare.

ja ja  men  är jag  inte unsubscribe härifrån?
för prövade det gick inte att avanmäla mig fick nåt konstigt mail på engelska att gick inte
jaha då är jag väl fast här  ändå haha
mattias skrev 2011-06-15 12:33:
ja tråkmonsar finns det gott om
dissar  linux när det finns dualboot
Bardia skrev 6/15/2011 12:14 PM:
tack!
pååterseende i framtiden!

Ivar Edebro skrev 2011-06-15 07:54:
Hej Bardia.

För att avsluta din prenumeration,
skicka ett mejl till: debian-user-swedish-REQUEST@lists.debian.org
Ange ärende: unsubscribe

Det står längst ner i varje mejl från listan.

Mvh
//I

men hur avanmälar jag mig då  kan någon ge mig länk