Re: avinstallera

hej du!
Jag  kan hjälpa dighar du windows i datorn också?
Då kan du välja att radera grub .
och så
med ett verktyg.
det heter easy bcd.
jag har det i min dator.
maila mig privat.
så ger jag dig exe filen.
då så väljer du att gå till  dina parttioner som linux debian finns på.
då väljer duatt skriva de till mbr och då startar widnows direkt men vilken dator har du ?
som inte klarar debian riktigt ?