Re: ot: svg-grafik

Tack för svaret.

Jag öppnade bilden i Inkscape och kände mig ungefär lika vilsen som jag
brukar göra i program jag aldrig använt. Hittade inget som uppenbart
ger en bakgrund. Kollade "basic tutorial", ingen lycka. Kollade FAQ,
samma sak.
Jag inser att jag nog skulle kunna lista ut hur man gör men föredrar
att ställa en följdfråga:
Hur lägger man enkelt till en bakgrund i Inkscape?

/Janne