hjälp.

hej!
Jag har ett problem.
Dumm som jag var råkade jag   radera   partitionen för windows . gickvia live cd. jag hade turen att inte hade viktiga grejer på den datorn.
När jag installerade vinux igår så försvann mitt windows xp .
och Jag vill gjärna har tillbaka  windowset också . det var vinux 3.0  som jag installerade.
Det var på en laptop  seimens en gammal .
det var xp i den. jag skulle gjärna villja ha antingen windows xp  och vinux  eller windows 2000 och vinux eller  ha windows i  vinux via qemu eller nåt liknande.
Den skivan hade inget wubi .exe som vanliga ubuntu har.
för tillfellet där i den datorn har jag ubutnu 9.10  men så fort problemet blir löst  kommer jag ha vinux där  bara min windows kommer tillbaka .
tack för hjälpen
/Bardia.