RE: arrogant

Bra sagt bardia

-----Original Message-----
From: Bardia Zakeri [mailto:bardiazakeri@gmail.com]
Sent: Friday, March 18, 2011 1:59 PM
To: mattias; debian-user-swedish@lists.debian.org
Subject: Re: arrogant

magnus!!!!!!!!!!! jag vet vad det betyder! men ville veta  i  ditt
sammanhang.
Har du asperger eller adhd eller  något psykigst humörproblem som dessa jag
räknade kan ha sånna  saker med tolamod och säga grejer bla men du bör veta
vad dessa grejer är för något.
eller har du manodepresiva problem i  hög grad att  du mår inte bra och
säger dumma saker och sånt till andra  jag har adhd  och  kan vara så
ibland  men  inte på såvis som dig  men jag vill inte ha kontakt med
aroganta människor. ursekta min otrevliga torn men  jag tycker du är för
kaxig magnus .
hur gammal är du föresten i  huvedet och i  oldern ? alvaraligt magnus*