From: Magnus Berg [mailto:debianjunkmail@burgsvik.se]
Sent: Friday, March 18, 2011 10:19 AM
To: debian-user-swedish@lists.debian.org
Subject: Upptäck Google.

Många frågor har besvarats tusentals gånger, kanske tiotusentals eller
rent av hundra tusentals gånger. Därför är det onödigt att ställa dessa
frågor igen och igen och igen. Men, undrar ni då, hur får jag då svar på
mina frågor utan att behöva ställa dem? Svaret är enkelt. Använd Google.
http://www.google.com

Google är en så kallad söktjänst. Google är en bra sådan. Google har
svar på nästan allt. Därför finns det inte anledning att ställa frågor
vars svar redan finns på Google.

Magnus Berg

P.S. Jag kan självklart avanmäla mig från denna lista om jag får nog av
dumma frågor - ja, det finns sådana med tanke på det jag skrev ovan -
krav på mottagningsbevis och andra avarter som förekommer på denna
mejl-lista. Vad tycker ni? D.S.