Re: test

Känns lite konstigt att skriva detta til debian-listan, men om det kan
glädja listans användare så.

I outlook 2007 så går man till Verktyg -> Alternativ -> E-postalternativ
-> Uppföljning. Bocka ur Läskvitto under "För alla meddelanden som jag
skickar, begär:"

Tvingas använda och supporta Outlook i jobbet...

//Daniel