Re: orca , åter igen orca , till linux usb. behvöer hjälp!

Jag utgår från att du ville skicka detta till hela listan.

För övrigt syns dina frågor bättre om du inte kidnappar andra trådar,
så om det är möjligt: starta en ny tråd istället för att trycka
"Svara"/"Reply".

2010/12/2 Bardia Zakeri <bardiazakeri@gmail.com>:
> förslag på några orcalistor helst på svenska

Första googleträffen på "orca sändlista" är en halvgammal sida som
Daniel Nylander skrivit i något Ubuntu-sammanhang. Där står bland
annat

"Du kan komma i kontakt med utvecklarna och andra användare genom att
skicka e-post till  Orcas sändlista".

Den är visserligen på engelska. Jag vet inte om du redan känner till
denna lista.

Martin