Fwd: evolution

Om du startar evolition i ett terminalskal, så kan det ibland ge lite
bättre information om vad som går fel.
Det är nämligen rätt mycket som kan gå fel, på olika sätt för olika användare.
Ett annat sätt att se om andra har samma problem är att titta i
Debians BTS.  Där finns alla buggar som är rapporterade på Debians
paket.

Eller så tar man och byter programvara till något annat som ser ut att
fungera bättre.

/Jackson