SV: Jag önskar större tolerans

> Jag hoppas inte detta mail är riktat mot mig. Jag ställer inte jättehöga krav på
> andra medlemmar, men att folk ska uttrycka sig på ett sätt som gör att frågan går
> att förstå i en kontext är väl inte en orimlig begäran oavsett. Jag menar, det är
> väl lika mycket till hjälp för den som ställer frågan som den som vill svara på det.
>
> - Olof Johansson

Det var inte riktat specifikt mot någon. Jag är inte intresserad av att peka ut någon syndabock. Mitt mejl var en önskan om större tolerans och jag hade en förhoppning att det skulle leda till eftertanke.

En eloge till Mattias och Bardia som berättat om sina hinder. Jag tycker det är imponerande vad man kan klara av trots tuffa förutsättningar. Och inte minst starkt att våga ställa frågor till en sån här lista när man undrar över stort och smått. Särskilt som det är så lätt att bli kritiserad.

Trevlig helg!

/ Martin