Re: Fwd: Dags för Squeeze ?

Den 4 februari 2010 19.31 skrev Olof Johansson <zibri@ethup.se>:
> :-)

Synd att man inte är ofelbar.. ;)

> Det var snack om 12-månaders-cyklar, men det fick rätt negativ
> feedback från en del maintainers.

Kan tänka mig det.. Så länge som jag varit Linux användare, så har det
ju alltid hetat "Debian släpps när den är färdig" :).

> Sen har Linux Format helt fel om det verkligen stod släpp. Det har aldrig varit på tal.

Kan ju oxå vara så att det är jag som minns fel. Det var ju ett tag
sedan jag läste om det. Och minnet är ju inte som det en gång var..
LXF kanske är helt oskyldig.. :)

--
/Rolf
Stephen Leacock  - "I detest life-insurance agents: they always argue