Fwd: Dags för Squeeze ?

Den 4 februari 2010 17.13 skrev Olof Johansson <zibri@ethup.se>:
> [ Jag råkade misslyckas med att skicka till listan första gången,
>  ursäkta för kopian, Rolf! ]

Inga problem Olof!

( Sorry, nu gjorde jag visst samma sak !! :)

> Så blev det inte riktigt.

Kanske nästa gång..

> För det första, det handlar om varannat år (jämna) iirc  För det
> andra, det handlar inte om releaser, utan om testing freeze.

Så uppfattade jag inte artikeln. Där stod det absolut att dom skulle
försöka ha släpp var 12 månad. Synd att jag inte kom ihåg var jag
läste det. Det kan ha varit i något nummer av Linux Format (f.ö. en av
dom bästa tidskrifter om Linux).

Btw, för några år sedan var det snack om att ge ut en svensk tidskrift
om Linux. Någon som vet vad det blev av med det sen. Den enda svenska
tidskrift som jag känner till är LinuxMagazin (10 - 15 sidor), som
ingår som en del av DataMagazin.

--
/Rolf
Charles de Gaulle  - "The better I get to know men, the more I find

--
/Rolf
Marie von Ebner-Eschenbach  - "Even a stopped clock is right twice a