Re: SV: Debian sid

On Thu, 2009-10-22 at 15:23 +0200, mattias wrote:
> Nja apt sa att det inte gick att hitta någon gzip fil eller något

Att säga "någon gzip fil eller något" gör inte att jag förstår vad som
går fel. Kan du bidra med det exakta felmeddelandet och vilket kommando
du försökte köra? Hur din sources.list ser ut skulle också hjälpa.

För mycket information om ett problem finns inte... :-)

Utöver det, svara alltid tid listan istället för som nu direkt till mig.

	/Daniel
--
Ever noticed something?
Unix comes with compilers.