Hjälp med gpg-signering

Bästa Debianer!

Jag önskar litet tillhjälp med att få en GnuPG-nyckel signerad
av någon med officiellt erkännande inom Debians utvecklarstab.
Syfter är att jag vill inleda min kräftgång mot att själv uppnå en
sådan ställning, men i förstone skall jag nyttja en undertecknad
nyckel till att aktivt arbeta inom

     http://mentors.debian.net/

Jag såge väl helst att jag i detta syfte kunde sammanträffa med
någon här hemma i Uppsala, men till nöds skulle väl Stockholm
eller Gävle, kanske Västerås duga. Jag har inte den minsta
aning var i landet de svenska debianutvecklarna har sina bopålar.

Vänligen

Mats Erik Andersson

Sök efter kärleken!
Hitta din tvillingsjäl på Yahoo! Dejting: http://se.meetic.yahoo.net