Re: Installationsproblem

Daniel Swärd wrote:
> Googlade runt lite och hittade följande custom-installer för amd64:
> lenny-custom-0627.iso - kernel version 2.6.30 + linux-firmware + ext4
> support

Detta ska inte behövas. Har för mig att man kan lägga paketet med
firmwaren på ett usb-minne och välja i installern att den ska läsas in.
Gjorde så på något maffigt Broadcom 2xGB interface.

Det var väl just detta som det var så mycket tjaffs om när Lenny skulle
släppas? Om det skulle skeppas med eller utan firmwares. Den som är
intresserad får googla.

--
Tommy Nevtelen - ja nu har jag också subbat