Från: Martin Bagge / brother [mailto:martin@bagge.nu]
Skickat: den 22 juli 2009 23:44
Till: mattias
Kopia: debian-user-swedish@lists.debian.org
Ämne: Re: fdisk

On Wed, 22 Jul 2009, mattias wrote:

> Hur skapa en 20 gb partion med fdisk?
> Ja en dum fråga vet

Ber om ursäkt för att jag för tråden tillbaka till sitt fokus denna sena

timme.

Jag brukar välja att använda cfdisk om jag har möjlighet till det. fdisk

är besvärligt att ha att göra med. Nu kan inte cfdisk allt men jag är
mer
eller mindre övertygad om att det du vill göra kan göras där.

--
/brother
http://frakalendern.se