Från: Johan Malm [mailto:johan-debian@badanka.com]
Skickat: den 22 juli 2009 22:11
Till: debian-user-swedish@lists.debian.org
Ämne: Re: Kommentar: fdisk

God kväll!

Passar på att topp-posta lite själv då! :)

Jag har egentligen inget emot att folk ställer (för vissa) "dumma"
frågor sålänge man visar en tendens till att ha sökt svaret själv först.
Vidare tycker jag att man bör undvika att tvinga eventuella hjälpare att
i följdmail gissa sig fram till vad man vill få reda på. Sist men inte
minst skadar det inte att inleda med en hälsningsfras och avsluta med
sitt namn eller så. Som sagt, mail är inte sms! =)

/Johan