Re: SV: fdisk

On 22 jul 2009, at 16.16, mattias wrote:

Ah så enkelt
Så 20 gb skulle altså bli
+20GB?
Men va har cylindrarna med det att göra

Snälla människa!

jag lämnar snart den här listan enbart på grund av dig och dina, på riktigt, ja det finns, oerhört korkade och dumma frågor. Det har ingenting med Debian att göra och svaret finns säkerligen på ett par miljoner siter i världen. Använd google, försöker du driva folk till vansinne eller?

Madre mia. Folk har försökt säga till dig snällt hur många gånger som helst, sök en gång eller kanske två innan men nu får det fan vara nog. FÖRSÖK ta reda på svaret innan du mailar? Google? Läs manualen, jag LOVAR att manualen till fdisk har svaret på de flesta av dina frågor kring fdisk.

- Johan