Re: [OT?] Kan inte ssh:a från Debian Lenny till Ubuntu 9.04

On Tue, 16 Jun 2009, Peter Carlsson wrote:

Finns det någon loggfil (på Ubuntun eller Debian) jag kan kolla för att undersöka vad som går fel?

mattias idé låter inte helt dum men jag kompletterar med att du borde kunna köra tcpdump (eller annat analysverktyg) på båda sidorna och se om några paketsekvenser kommer fram alls.

--
/brother
http://frakalendern.se