Re: Utskriftsproblem i Iceweasel

Hej!

När jag är inne på internetbanken och försöker skriva ut en
transaktion med Iceweasel 3.06, så klagar skrivaren att den vill ha
Letter format. Men använder jag istället Epiphany så funkar det hur
fint som hellst. Några tipps på att även få Iceweasel att skriva ut i
A4 format på internetbanken ?

Skrivaren är en HP Laserjet 5M med postscript.

Gick in på about:config. Filtrerade på "paper". Fick då fram:

   print.postscript.paper_size       standard   sträng   letter

Provade att ändra letter till A4 men ingen skillnad.

Går jag i menyn till Skiv ut...> Sidinställning i menyn, så är
Papperstyp och Utskrivsfack gråad i Iceweasel 3.0.6 ?

Någon som kan peka mig i rätt riktning för att lösa detta problemet ?

--
/Rolf
Vince Lombardi  - "We didn't lose the game; we just ran out of time."