Letter i stället för A4 efter uppgradering till Lenny

Hej Peter!

>Så vitt jag kan se pekar alla inställningar på att det skall vara A4-format
>överallt. Om någon kan peka mig i rätt riktning så vore jag tacksam.
>Skrivare och Unixsystem är märkligt.

Råkade ut för samma sak här  Bytte lill Lenny från Mint 6.0 igår.
Skulle nyss skriva ut en sida från Iceweasel. När min skrivare (HP
Laserjet 5M) oxå klagade på, att jag skulle fylla på Letter. Kollade i
Debians skrivarinställning, och där står A4. Gick sen in i Iceweasel
skrivarinställning, och där stog det Letter. Ändrade det till A4, och
skrivaren började smattra igång.

Så nånting är inte som det ska med Lenny 5.01. (  Fel namn.. ? ;)

Annars är det en höjdar version. Skillnaden mot att köra Mint 6.0 mot
Debian 5.01 i min slöa dator: P3@866 och 384 MB RAM. Det som innan
kändes som att köra en gammal trött Volvo i kall seg sirap, känns nu
som att köra en F1 bil på Mantorp.. :).

--
/Rolf