IceWM och focus-follows-mouse i Lenny

Hej!

Uppgraderade min huvudmaskin från Etch till Lenny häromdagen, och allt fungerar fint, bortsett från en detalj: Jag kan inte få min fönsterhanterare IceWM att flytta fokus mellan fönster genom att bara peka på dem längre, som jag kunde tidigare.

Sedan tidigare hade jag dessa inställningar:

  #  Focus windows by clicking
  ClickToFocus=0 # 0/1

  #  Raise windows when focused
  RaiseOnFocus=0 # 0/1

och det fungerade. Jag försökte hitta en lösning, och hittade en referens till att jag borde lägga in

  FocusMode=0

men det hjälpte inte. Jag måste fortfarande klicka för att fokusera, vilket är ganska irriterande... Är det någon som vet vad jag behöver göra för att få det att fungera?

--
\\// Peter - http://www.softwolves.pp.se/