Exim4, kan inte skicka mail via SSL/TLS efter uppgradering?

Bestämde mig för att installera Debian Lenny istället för Etch igår pga
strul med andra saker som jag ville lösa. Verkar som att alla mina
problem är lösta men nu fungerar inte Exim4 med SSL/TLS längre.
Får följande fel i exim4 mainlog:

2009-02-01 11:38:02 SMTP protocol synchronization error (input sent
without waiting for greeting): rejected connection from H=win
[192.168.1.3] input="\026\003"

Har googlat men hittar bara tuseltals sidor där andra har samma problem
men hittar ingen lösning.
Dock så fungerar det utan kryptering på port 25 men den vill jag ju inte
använda mig av.

Någon som har lite tips på vad jag kan försöka göra?

Tacksam för ytterligare hjälp.

//Kensy