Re: Få användarens public_html hemsida att fungera?

Kolla så att apache har laddat in modulen UserDir, det är den som tar
hand om att översätta x.y.z.a/~user till ~user/public_html. Däremot är
den modulen laddad per default (sist jag kollade iaf) i Apache i de
flesta distar.

Exakt hur är det den inte fungerar just nu?
Det är svårt att felsöka utan att veta vad som går fel (-:

Oscar