Få användarens public_html hemsida att fungera?

Datorn som var installerad med Debian 3 Sarge gick i graven förra veckan
och nu installerade jag om den med Etch. Mycket som verkar ha förändrats.

Har fått det mesta att fungera nu... Det enda (som jag vet om just nu) jag
inte lyckas med är att en användare kan gå in på sin hemsida tex:
http://111.222.333.444/~timebandit
Hur gör man i Etch för att få detta att fungera? Katalogen(public_html)  finns
redan i användarens hemmamapp.
Förövrigt så körs Apache2 som vanligt samt via ssl.

Tacksam för lite hjälp ;)

//Kensy