OT: PLA på olika faser

Hej,

Köpte ett par ZyXEL PTA-400 v2 före julen. Hade tänkt att använda dem för att slippa dra sladd mellan nedre och övre våningen i villan. Problemet är bara att uttagen som jag vill använda är på olika faser. Jag har sökt på internet, men jag hittar ingen lösning på detta. Det nämns på några ställen att man kan brygga mellan faser, men inte hur.

Frågan är om någon på listan har någon lösning på problemet. Det kan inte bara vara jag som har detta problem.
--
Med vänliga hälsningar
Jon Ingason