Re: Backup till dvd

Leif Hornsved:

> Kanske är backup-manager + dar inte tillräckligt bekvämt. Du kanske
> helst vill ha ett GUI? Enbart dar är knappast bekvämt. man-sidan är
> låång...

Egentligen spelar det inte så stor roll om det är kommandorad eller
grafiskt, bara det är relativt enkelt att konfigurera (sdvdbackup lät
mig skriva "sdvdbackup /sökväg"), och har en hyfsad felhantering
(sdvdbackup låste systemet och hade ingen funktion för att starta om).

Och gärna ett som inte kräver att jag mellanlagrar en dvd-avbildning på
hårddisken, även om det kan gå det också.

--
\\// Peter - http://www.softwolves.pp.se/