Backup till dvd

Hej!

Jag letar efter ett enkelt program för att göra en backup av data till
dvd. Jag vill kopiera min samling digitala fotografier, och den får
inte plats på en skiva. Jag letar efter ett program som delar upp
kopieringen och gör det enkelt för mig att bara tala om vad som skall
kopieras och där jag sedan bara behöver mata skivor till brännaren.

Jag har försökt leta, men lyckas bara hitta sidor som beskriver hur man
gör "backup" av dvd-filmer. Jag hittade en uppsättning skript som
hetter "sdvdbackup" som sade sig kunna göra något liknande, men den
saknade helt felhantering utan låste sig när det blev fel vid bränning
av den tredje skivan.

--
\\// Peter - http://www.softwolves.pp.se/