Re: fråga ang. debian netinstall

Martin Leben wrote:

> Vad är det för slags burk? Artikelnummer?
>
> mvh
> /Martin

Jag är lite skeptisk ang. Debian om det är Etch som du försöker med då
kärnan som följer med (2.6.18) är lite gammal enligt dagens mått. Ubuntu
har iallafall några trådar som kanske kan intressera?

Återfinns här:
http://ubuntuforums.org/search.php?searchid=50068209

Jag kämpade med detta en halv dag och kom en bit, men sedan gav jag upp
för att kunna återkomma till det hela längre fram, men det har inte
blivit något. Min yngre bror ville få det att funka tillsammans med
Ubuntu som ändå är baserat på Debian.

/Björn