Debian-prylar svenska postorder?

Hej!

Vart får man tag på Debian-prylar egentligen? Jag har hittat butiker som säljer linuxprylar (icke distro-specifika), och butiker som fokuserar sig på andra distros, men ingen som har nåt utbud för debian-grejer. Jag tänker på inom Sverige specifikt. Det verkar som dom flesta numer bara har Debian-cd's/dvd's.

Det jag är ute efter är en snygg debian-mugg vilket jag hittade på en dansk nätbutik, men ingen svensk.
http://www.linuxpusher.com/product_info.php?cPath=10_36&products_id=507

Länkarna från Debians hemsida har antingen bara cds/dvd's eller så är det utländska butiker..

Någon som har några tips?

mvh
--
Andreas Ronnquist <andreas.ronnquist@meritkonsult.se>