SV: SV: marvell

Aha du menar så

-----Ursprungligt meddelande-----
Från: Martin Bagge / brother [mailto:martin@bagge.nu]
Skickat: den 8 oktober 2008 10:37
Till: mattias
Kopia: debian-user-swedish@lists.debian.org
Ämne: Re: SV: marvell

On Wed, 8 Oct 2008, mattias wrote:

> Ja martin inte för att ja fattar denna mening
> " en hel del av det nog tyvärr irrelevant för dig. "

många hade problem med nån hårddiskkontroller eller vad det var. om du nu
har problem med ett nätverkskort från samma tillverkare så anser jag att
de "nog tyvärr" är irrelevanta för dig. Alltså - det som står i många av
resultatsidorna handlar om ett problem som du inte verkar ha. Tydlig nog?

--
/brother
http://frakalendern.se