Re: Fwd: Lenny upgraderings problem

Hej

Jag hade fel angående drivaren. Jag misstolkade dmesg loggen och när jag kollade efter nogrannare så visade sig att Etch använde 8139too också. Dock så använde Etch en annan version på drivrutinen 0.9.27 och Lenny använder 0.9.28. Men nu har jag testat att köra med 2.6.22-3-686 ihop med lenny som också finns i testing och då funkar det !!. Inga packetlosses eller nått så och den använder dessutom 8139too 0.9.28. Nu ger jag nog upp och köper ett USB nätverks kort eller nått :(