Re: Konstiga "varnings" vid dist-upgrade

On Sat, 6 Sep 2008, Mikael Rudberg wrote:

Men det fungerar ej jag får samma fel hela tiden, jag vet inte om det spelar någon roll egentligen men det är väldigt störande.

Jag har lyckats bli av med dem men jag minns inte hur. Det tog ett jävla tag dock.

Det viktiga är dock att det inte är något farligt som är trasigt.

--
/brother
http://frakalendern.se