Re: Program för EDA

Den den 8 augusti 2008 20:23 skrev Helgi Örn <sacredeagle@gmail.com>:
> [...]

Kan vara bra att skriva ut förkortningarna innan man använder dem.
Alla vet inte direkt vad EDA är i den här listan.

Har använt gEDA lite och tycker att den fungerade bra.

> Har du stött på de här:
> http://www.staticfreesoft.com/
Den här har jag inte sett förut,

> http://www.opencollector.org/
Som stöds av gEDA.  Det finns i Debian och fungerade ok,   Det som kan
vara problem är om komponenterna som man använder inte finns i den.
Men det går alltid att addera egna.