Re: SV: Debian 15 år idag!!!

Ja man vet aldrig, men det tror jag inte.

Arrogant bemötande av den som av någon (okänd) anledning verkar okunnig eller
har svårt att uttrycka sig ger en "normalläsare" obehagskänslor och ger
intryck av att den arrogante får alldeles för få e-brev och därför inte kan
förmå sig till att _låta bli_ att svara (eller till och med trycka på
delete-knappen), en sak som man med tiden blir allt bättre på!

Sådana här listor är jättebra, men de som inte får "rätt vibrationer" med
frågeställaren bör avstå från att svara. En frågeställare som inte får svar
på "dumma frågor" får automatiskt anledning att omformulera sig, söka
information på annat sätt, och så vidare.

Ta't lugnt, lagom klok lever man bäst! / Tore

P.S. Det här var nästan mitt enda eller åtminstone mitt längsta inlägg på den
här listan. Och kanske mitt sista? Men jag ska fortsätta läsa era inlägg.
Även de om banaliteter, självklarheter och dumheter! Avskräck inte dummies!