Re: SV: debian

On Fri, 2007-12-21 at 10:17 +0100, mattias wrote:
> ah är nog skyldig samtliga medlemmar en liten ursäkt

Och vips kommer du se att folk är bra mycket mer hjälpsamma. :-)

> en liten fråga
> har majordomo någonsin funnits som  deb-fil?
> hittade något om det på google men fick aldrig klarhet i det

Isåfall för ganska längesen... Jag antar att du hittade samma artikel
som jag:
http://linux.omnipotent.net/article.php?article_id=8919

Annars är mailman ett populärt paket för mailinglistor.

Iofs får du ett antal alternativ om du bara kör:
apt-cache search majordomo

	/Daniel