Webmail

Hej listan!

Jag har nyss gått över till Novell Evoultion. Nu vill jag ha ett upplägg
där mejlen sugs ner till min hemdator (med fetchmail) och lagras lokalt
på ett sätt så att jag kan komma åt dem både med Evolution och med ett
webbgränsnitt från andra datorer (serverade med apache på hemdatorn).
Vet någon en kombination av mejlformat och webbgränsnitt som fungerar?
Jag använder i nuläget procmail för att sortera upp mejlen i lådor, men
kan byta vid behov.

/Pelle